Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Telefontudakozó, Irányítószám
Telekom On-line Tudakozó >>>
Vezetékes Telefonkönyv tudakozó>>>
Invitel online tudakozó>>>
Origo On-line Telefonkönyv és Arany Oldalak >>>
T-Mobile>>>
Pannon GSM>>>
Vodafone>>>
Irányítószám keresés>>>
Magyar névnapok >>>
Magyar elektronikus újságok>>>
Call Center gyártók
Alcatel
Avaya
Cisco Systems
Siemens
Call Center, Contact center gyátók, szállítók
T-Systems
Euronet Rt.
Geomant
HACSA TEL
Ham-Bell Kft.
Montel Kft.
Opennetworks
TC&C
TCT Hungary Kft.
TELASC Kft. - Hangrögzítő
TelegraM Kft.
Young B.T.S. Kft.
Headsetek
Basys
Quantum-R
Telemarketing szolgáltatók
Telemarketing szolgáltatók
CRM megoldások
ACT! CRM
Microsoft CRM
Revolution CRM
CRM értékesítés támogatás
Értékesítés támogatás SFA

ACT! Professional
Click On
oncontact
Relavis
SalesLogix
StayinFront
TerrAlign
Unit
Internet
Internet információk
Call Center, CRM


 

Vevők, ügyfelek széleskörű kiszolgálására és vásárlási szokásainak megismerésének a Call Center, CRM.
Call Center

Egy egyszerű Call Center lényegében ISDN hang és adat telefonközpont, amely többek között az audiotex szolgáltatással az ügyfelek illetésekhez való irányítását és különböző reklámszövegek bemondását is lehetővé teszi.

Call Center
CRM

A vevőkapcsolat menedzsment, CRM (Customer Relationship Management) elősegíti a vállalatoknak, a piaci versenyben való eredményes részvételét.
A CRM magában foglalja a Call Center funkciókat is, de annál lényegesen több.
A CRM-et a vállalati marketing, értékesítés és vevőszolgáltatásokra fejlesztették ki, de tulajdonságánál fogva döntéstámogató rendszer, mely stratégiai jelentőséggel bír. Segítésével a jelentések, kimutatások pillanatok alatt elkészíthetők, az ügyfélérték modell segítségével pedig a jövőre vonatkozó előrejelzések készíthetők.
Egyes cégek olyan fejlett marketinginformáció-rendszereket fejlesztettek ki, amelyek a vevők szándékairól, referenciáiról és magatartásairól gyors és rendkívüli részletekkel látják el a menedzsmentet.
Napjaink információs társadalmában versenytársait megelőzheti az a vállalat, amely jól tájékozott, a piac felmérésével és a szükséges információ megszerzésével a maximális profit érdekében gondosan értékelheti lehetőségeit és választhatja ki a célpiacait.

Az ábrán egy különböző kommunikációs lehetőséget alkalmazó CRM vázlatos felépítése látható.



2016 január elsejével megszűnik a tudakozó jelenlegi hívószáma, a következő évtől kizárólag az ötjegyű 11800-as telefonszámon érhető el a szolgáltatás. (MTI)
(logsped)
2015.12.30.
A Magyar Államkincstár szerteágazó tevékenységéhez kötődő szolgáltatások elérését könnyíti meg a szervezet Egerben működő országos call centerének 14 millió forintból megvalósult bővítése. (MTI)
(logsped)
2014.08.19.
2014 október elsejétől új szolgáltatónál, új telefonszámon, a 11-800-on lesz elérhető az országos belföldi tudakozó szolgáltatása - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. (MTI)
(logsped)
2014.07.15.
2010 Január 16-án, szombaton 00.00 órától a mobiltelefon-szolgáltatók hálózatán belüli hívásoknál, illetve a hálózaton belüli SMS, MMS küldésnél is mind a 11 számjegy, azaz a teljes mobiltelefon-szám tárcsázására lesz szükség.
NHH)
2009.12.30.
Megkétszerezi zalaegerszegi kapacitását és létszámát a call centereket, ügyfélszolgálati központokat üzemeltető Binax C. C. Kft.
(logsped)
2009.03.24.
Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai
(logsped)
2008.09.19.

A NextiraOne Magyarország Kft, valósította meg és nyújt üzemeltetési támogatást az EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft. kintlévőség-kezelő Call Centeréhez
(logsped)
2007.07.31.

Contact center: Korszerű vállalati ügyfélkapu

Folyamatosan növekszik a kisebb és közepes méretű contact centerek iránti igény a hazai piacon. Egyre több cég ismeri fel a contact centerek szükségességét, bár közülük sokan ma is hasonló rendszerek nélkül, telefonközponton keresztül fogadják a telefonos megkereséseket, illetve így intézik kimenő hívásaikat.

Általános jelenség, hogy contact centereket egyelőre főként pénzügyi, telekommunikációs és outsourcing cégek állítanak fel. Idővel azonban a contact centerek egyre nagyobb szerepet kapnak majd más szektorokban is, mint a turizmus, a közműszolgáltatás vagy a nagykereskedelem. Az outsourcing trend felgyorsulásában nemzetközi szinten élen jár az energia, az egészségügy és a közigazgatási szektor.

A call centerek és contact centerek bevezetésének elsődleges célja a vállalkozásoknál általában a munkaerőköltségek csökkentése, és csak ezt követi a szolgáltatás színvonalának és hatékonyságának növelése. A contact centerekkel azonban nem csupán a költségeket lehet csökkenteni, hanem bevétel is generálható. Az a vállalat jut versenyelőnyhöz, amelyik olyan üzleti modellt képes felállítani, amelyben a contact center hatékonyan generálja a bevételeket, és egyúttal a költségeket is csökkenti. A kisebb cégeknek is egyre inkább hasonló igényeik vannak a contact centerek szolgáltatásait illetően, mint a nagyobb felhasználóknak. Fontos a rendszer rugalmassága, bővíthetősége és a más rendszerekkel (például CRM-rendszerrel, belső adatbázisokkal) való együttműködése. Ugyanakkor a nagyobb méretű call centereknél a fejlett IVR-szolgáltatás és az automatizált ügyfélkiszolgálás iránti igény is megfigyelhető.

A vállalkozásoknak nem kell egyedül lefordítani üzleti folyamataikat a contact centerek nyelvére, hiszen e területen jártas professzionális cégek végzik számukra e szolgáltatást. Lukács Tamás, a NextiraOne Magyarország, az informatika és telekommunikáció integrációjának egyik vezető szakértő vállalatának ügyvezető igazgatója szerint; "Az ügyfelek keresik azokat a megoldásokat, amelyek hozzáilleszthetők a már meglévő telefonrendszerükhöz, így korábbi beruházásaik sem mennek veszendőbe. Elsődleges szempont számukra saját ügyfeleik folyamatos, zökkenőmentes kiszolgálása, a meglévő rendszereik modernizálása és a biztonság fokozott szem előtt tartásával az új technológiák egyidejű bevezetése."

Ezt erősíti meg Selmeci Péter, a Raiffeisen Bank Call Center vezetője is; "A korábban, a NextiraOne által szállított új rendszer kialakításakor elvárás volt részünkről a jövőbeni továbbfejlesztés és bővítés lehetősége, hiszen a Raiffeisen Bank növekedése előrevetíti, hogy néhány éven belül akár megduplázzuk az ügyfélszolgálatunk által kezelt hívások számát."

"Egyre több vállalat szervezi ki kontakt centerét magasfokú integráltságot és fokozottabb biztonsági követelményeket igénylő feladatok ellátására is." - mondja el Papp László Dávid, a Photel - Teleperformance ügyfélkapcsolati igazgatója. "2006-ban - elsősorban az ügyfélszolgálati megoldásoknak köszönhetően - az outsourcing világpiac 9%-os növekedést produkált az előző évhez képest. A kontakt centerek jelentősége egyre inkább stratégiai szintűvé válik, így az outsourcing szolgáltatók is stratégiai partnerekké lépnek elő." - fűzi hozzá a szakember.

Az IT és telekommunikációs technológiák integrátora, Európa legnagyobb contact center cégcsoportjának hazai leányvállalata és egy havonta több mint százezer hívást fogadó bank szakértője szerint tehát - legalábbis most a századelőn - a modern vállalatok ügyfélkapujának szerepét a contact centerek töltik be.
(logsped)

2007.03.16.
Megugrás előtt a CRM hazai piaca

Az Orcle várakozásai szerint a CRM-alkalmazások piacán tapasztalt kedvező folyamatok a következő időszakban is folytatódnak, így néhány éven belül a cég magyarországi CRM bevételei elérhetik az egymilliárd forintot.

Ezt segítendő az Oracle a Siebel 2005 évi felvásárlását követően most Magyarországon is új stratégiát dolgozott ki, amely révén új lendületet ad a Siebel termékek további hazai terjedésének.
Ma már alaptétel, hogy egy új ügyfél megszerzésénél sokkal olcsóbb egy szervezet számára a régi ügyfél megtartása. Ez sokkal intenzívebb értékesítés utáni támogatásra kényszeríti a szervezeteket, amely a CRM-szoftverek intenzív terjedését hozta. (MF)
(logsped)

2006.11.28.
A Budapest Bank a NextiraOne Magyarország Kft-t választotta

A NextiraOne Magyarország Kft-t választotta call center rendszerének továbbfejlesztésére a Budapest Bank. Az integrált telekommunikációs szolgáltatásra szakosodott NextiraOne Magyarország Kft. 160 darab IP technológiás munkaállomást hozott létre a bank által idén megnyitott békéscsabai Bakműveleti Központban.

A Budapest Bank dinamikusan növekvő ügyfélkörének kiszolgálására érdekében bankműveleti (operációs) központtal bővítette ki budapesti háttérkiszolgáló részlegét. Helyszínnek, a bank az infrastrukturális és humán erőforrás szempontjából is leginkább alkalmas Békéscsabát választotta.
"A Békéscsabán kiépített új Bankműveleti Központunk a júniusi, határidőre történt átadás óta kiválóan üzemel." - mondta el Gömbös Csilla, a Budapest Bank (GE Money Bank) call center managere. "A NextiraOne Magyarország Kft. által telepített Alcatel nagyképernyős 4038-as típusú csúcskategóriájú IP készülékek az operátorok körében kedveltek, hiszen a programozható gombok használata hatékony és kényelmes ügyfélkezelést tesznek lehetővé.
(logsped)

2006.10.26.
Regionális call centert avattak a GLS budapesti irodájában

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS), amely a csomag- és expressz szolgáltatásokat 34 európai országban végző cég magyar leányvállalata, most új kommunikációs rendszert épített ki a magyar és szlovák ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében.

A GLS-nél április közepe óta üzemel az új rendszer, amely teljes körűen kezeli a szlovákiai és a magyarországi irodába érkező, illetve onnan kimenő összes hívást. A magyarországi hívások a hagyományos analóg telefonhálózaton keresztül, a szlovákoktól pedig az ottani irodából VoIP (internet protokoll alapú hangátvitel) kapcsolaton keresztül érkeznek. A kimenő hívásoknál GSM adaptert használnak, ami lehetővé teszi, hogy a mobilhívások GSM telefonszámról induljanak.
A GLS budapesti vevőszolgálata reggel 7-től este 8 óráig dolgozik. A call centerben 10 operátor fogadja a hívásokat, munkájukat egy supervisor felügyeli. (ITN)
(logsped)

2006.06.20.
Magyarországon idén 3 milliárdot költenek a kontaktcenterek fejlesztésére

Szaporodnak a Nyugat-Európából Magyarországra települő kontaktcenterek.

Gyakran előfordul, hogy egy vállalat a logisztikai elosztó központja mellett az ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó részlegeit is a közép-európai régióba helyezi át. Kedvező lehetőséget nyújtanának ehhez az ázsiai országok is, ám a kulturális hasonlóság és a távolság miatt Közép-Európának mégis jobbak az esélyei. Miklya György interjújában a hazai - egyelőre vezető - pozíció megőrzésének lehetőségeiről Bortnyák Adorján, az Algotech Magyarország ügyvezetője beszélt. (PB)
(logsped)

2006.06.06.
Új call center jön Magyarországra

Magyarországra hozza újabb regionális szolgáltató központját a BUW Holding GmbH. A tízmillió eurós beruházás mintegy 640 munkahelyet teremt - tudta meg a Világgazdaság.

A központ Pécsett működik majd, s regionális szerepet szánnak neki; pénzügyi, információs és menedzsmentfeladatokat lát majd el a térségben. A lapértesüléseket sem a cég, sem a gazdasági tárca nem kommentálta. (MF)
(logsped)

2006.04.26.
Kormányzati call center júliustól

A munkanapokon hívható ügyfélszolgálat jogszabályokról, az ügyintézés módjáról ad információkat akár hagyományos levélben, e-mailben vagy faxon.

A pályázatot a Sykes Közép-Európa Kft. nyerte meg 690 millió forintos ajánlatával. László György, a cég ügyvezetője így fogalmazott: feladatunk az ügyfélszolgálat felállítása, illetve három évig történő üzemeltetése. A működtetésben a jogi információs adatbázisairól híres KJK-Kerszöv Kft. is segítséget nyújt. A pályázatot egyébként tavaly decemberben írták ki, és a múlt héten a szerződést is aláírták; a Sykes a legolcsóbb ajánlattal nyert.
Az ügyvezető hozzátette, amennyiben valamilyen összetettebb kérdésre nem tudnak azonnal válaszolni, a call center munkatársai az érintett tárcáktól vagy országos hatáskörű szervektől kérnek állásfoglalást, majd tájékoztatják az érdeklődőt. A szolgáltatás ingyenes, csak a telefonhívás díját fizeti a kíváncsi polgár, azt is helyi tarifával. (PF)
(logsped)

2005.06.14.
Magyarországra jön egy német call center-cég

Leányvállalatot hoz létre Pécsen a callcenter-szolgáltatással foglalkozó buw.

A német csoport kezdetben otthoni ügyfeleit szolgálja ki új pécsi központjából - értesült a Napi Gazdaság.
(logsped)

2005.05.14.
Késik a Microsoft új CRM megoldása

A márciusi premier helyett előreláthatólag csak év végén fog megjelenni a Microsoft ügyfélkapcsolati menedzsment rendszerének új változata.

A világ legnagyobb szoftvercége azzal magyarázta a CRM rendszer 2.0-ás változatának halasztását, hogy a társaság ügyfélkapcsolati menedzsment rendszereket fejlesztő divíziójához új vezető érkezik. Korábbi PeopleSoft menedzser, Brad Wilson hétfőn lépett munkába a Microsoftnál.
Az új vezető és a Microsoft egyetértésében döntöttek az alkalmazás piacra dobásának halasztásáról. Mint a silicon.com beszámolójából kiderül, a CRM rendszert néhány ügyfélnél addig is tesztelni fogják, és az ő visszajelzéseik alapján fogják javítani a szoftvert. (MF)
(logsped)

2005.02.14.
Griff-CRM - új CRM cég alakult

A direkt marketing területén tevékenykedő céget hozott létre a Microsoft egyik magyarországi partnere.

A vevőkapcsolatra (azaz Customer Relationship Managementre) szakosodott vállalkozás indult Griff-CRM Kft. néven, amely közép- és kisvállalati ügyfélkapcsolati alkalmazást kínál. A szolgáltatással egy-egy cég értékesítését és ügyfélszolgálatát teheti eredményesebbé. Az új üzleti tanácsadó a Microsoft® CRM rendszer bázisán segít ügyfeleinek árbevételük növelésében, az üzletmenet sikeresebbé tételében. "Három égető problémára kínálunk támogatást: a vevők hatékonyabb megszerzésére, a már megszerzett vevők megtartására és a jobb vezetői, alkalmazotti informáltságra" - nyilatkozta Ládonyi János ügyvezető igazgató. (MI)
(logsped)

2004.04.22.
Új értékesítési szakigazgató a Waberer's Holding Logisztikai Rt.-nél

Matuszka Lászlót nevezték ki a Waberer's Csoportot többségi tulajdonosként irányító Waberer's Holding Logisztikai Rt.

értékesítési és vevőkapcsolati szakigazgatójává. A 45 éves, sikeres szakembertől a logisztikai szolgáltatások magyarországi és közép-európai piacvezető vállalata a logisztikai megrendelés-állomány további, dinamikus növelése mellett az ügyfélkapcsolatok korszerűsítését, az alkalmazott modern Customer Relationship Management módszerek hatékonyságának javítását várja.
(logsped)

2004.04.22.
A PeopleSoft új CRM főnöke

A PeopleSoft betöltötte a hiányt CRM szoftver divíziójának élén, ahová a Tibco korábbi vezető tisztségviselőjét nevezte ki alelnöki rangú részlegigazgatóként.

George Ahn a múlt héten foglalta el a múlt hónapban távozott Joe Davis posztját, aki az analitikai szolgáltató Coremetrics vezérigazgatói állását kapta meg. Ahn több posztot is betöltött korábban az IBM-nél, ahol 13 évet töltött el, és volt a kis és közepes méretű üzleti szegmens értékesítési igazgatója is, majd a PeopleSoft riválisához a Siebelhez került, ahol a közepes piaci értékesítéssel és az értékesítés automatizálásával foglalkozott ügyvezetői rangban. Innen került a Tibcóhoz, ahol marketing vezérigazgató-helyettes volt.
A PeopleSoft CRM szoftvere a cég üzleti alkalmazás készletének központi eleme, így Ahn első feladatai között a készülő CRM 8.9 verzió kibocsátásának előkészítése lesz. Ahn elmondta, azért csatlakozott a PeopleSofthoz, mert egyetért a cég stratégiájával, amely egy komplett üzleti alkalmazás portfólió felépítését célozza, másrészt, "mert most izgalmas idők járnak a PeopleSoftnál".
(logsped)

2004. 04. 22.
A Merloni Magyarországra telepíti call centerét

A tavalyihoz ismét megduplázná itteni forgalmát a közép-európai call centerét jövőre Magyarországon létrehozó, elsősorban mosógépeiről ismert olasz cég, a Merloni.

Az Indesit és Ariston márkájú háztartási gépeket forgalmazó Merloni Elettrodomestici S.p.A. a jövő év elején kívánja megnyitni Magyarországon közép-európai call centerét, illetve ezen túlmenően marketingtevékenységére összesen 3 millió eurót kíván nálunk invesztálni. A cég tavalyi forgalma 16 millió euró volt Magyarországon, az idén pedig szeretnék elérni a 36 millió eurós szintet, vagyis ismét duplázna a cég.
(logsped)

2003.09.20.