|
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvar. |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódók |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társ. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
PR |
BTL.hu below the line magazin>>>
CEO Magazin PR rovata>>>
Kreatív>>>
Magyar PR Szövetség>>>
Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége >>>
Médiainfo>>>
PR szótárt>>>
Virtuális Marketing és PR Központ>>>
Több PR link >>>
|
|
|
|
|
|
PR oktatás |
Általános Vállalkozási Főiskola>>>
Alternatív Közgazdasági Gimnázium>>>
Budapesti Gazdasági Főiskola - Külkereskedelmi Kar>>>
Budapesti Közgazd. Egyetem - Vezetőképző Intézet>>>
Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem>>>
Kodolányi János Főiskola>>>
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája>>>
Skull Kommunikációs Iskola>>>
Szegedi Tudományegyetem Budapest Média Intézet>>>
Trainex Üzleti Iskola>>>
Több PR link>>>
|
|
|
|
|
|
|
|
Public Relations, PR
|
Public Relations szerepe az üzleti életben
A PR segíti a vállalkozás piaci értékesítési tevékenységének gyakorlatba való átültetésére,
a szervezet kommunikációs politikájának megszervezését és lebonyolítását,
a médiával való kapcsolattartás és protokolláris feladatok szervezését és lebonyolítását.
Figyelembe kell venni azt, hogy egyre nagyobb szerep jut az Internetes médiának.
|
ePR az Internetes Public Relations
Az Internet Technológia fejlődésével egyre több hagyományos és nem hagyományos feladat Internetes változata kerül
megvalósításra: az e-piacterek, e-business, stb. Hazánkban is egyre jobban tért hódít a PR Internetes változata,
az ePR. Ennek három formáját különböztetjük meg:
- Elsősorban nem reklámozó, hanem tájékoztató interaktív honlap.
- Háló PR, ennek egy része, amikor a társaságok e-mailen keresztül küldik a kérésnek megfelelő anyagokat.
- Online PR, ennek egyik formája amikor a társaságok lehetőséget teremtenek arra, hogy bizonyos feltételek között
hozzáférhetővé váljon az adatbázisuk. További lehetőség az, hogy az írott és elektronikus sajtóhoz való online
hozzáférés pl.: egyidejű hagyományos és Interneten keresztül történő televíziózás formájában. Nem szabad figyelmen
kívül hagyni, hogy az Internetes sajtónak egyre nagyobb szerepe lesz a PR munkában.
Az ePR is tulajdonképpen a szervezet kommunikációjának tudatos megszervezése Internetes és mobilkommunikációs eszközök
felhasználásával. Egyre több társaság ismeri fel ennek jelentőségét és egyre nagyobb gondot fordít a belső és a külső
kommunikáció megszervezésére. A PR tevékenységbe fektetett költségek többszörösen megtérülnek a társaság külső megítélésében.
|
MPRSZ: megtartotta közgyűlését
Megtartotta ez évi második beszámoló közgyűlését a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) december 1-jén.
Az elnökség három éves megbízatásának egyik mérföldköve az idei évzáró közgyűlés, hiszen már csak egy évig képviseli a szövetséget a jelenlegi testület. A szakmai plénumot Ferling József, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke tájékoztatta a kilenctagú elnökség munkaprogramjának eddigi eredményeiről.
Ferling József kiemelte, az MPRSZ mindennapi tevékenysége, a kedvezményes tagsági kártya bevezetése, illetve a megújult tagdíjrendszer egyaránt erősítik a Szövetség belső erejét és külső pozitív megítélését.
Morenth Péter, az MPRSZ alelnöke azzal egészítette ki az elnöki beszámolót, hogy a nagyrészt egyéni tagságból álló Szövetség a fő hangsúlyt továbbra is a szakma tagjainak élő kapcsolattartásában, és képviseletében látja, és ezt kívánja erősíteni.
A Közgyűlés egyetértett Szeles Péter örökös tag azon véleményével, hogy a közéletben előszeretettel, ám helytelenül használt pr-szakmai megnyilatkozások csorbítják a szakma hírnevét. Ezért, az MPRSZ képzéseket hirdet a szakma erősítése érdekében.
(MI)
2004. 12. 08.
|
Budapest Airport Rt. - megújuló vállalati kommunikáció
Magyarország EU tagságával a Budapest Airportnak új kihívásokkal kell szembe néznie. Ez kiemelten a hosszú távú vállalati kommunikáció feladta is. A kihívások lehetőségekbe való átfordítása reményében a mai naptól a társaság Kommunikációs Igazgatóságának élére Fórika Ibolyát nevezték ki.
Az új vezető kinevezésével a Budapest Airport Rt. új kommunikációs tevékenységet vezet be. A társaság célja a kiszélesedő versenypiac elvárásait teljesítő külső és belső kommunikációs stratégia, valamint rendszer megteremtése és sikeres üzemeltetése.
(FN)
2004. 06. 27.
|
PR-állásbörze: sok érdeklődő, kevés állás
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közlése szerint az általa április 15-én megrendezett fórumra és állásbörzére közel 120 diák és érdeklődő volt kíváncsi.
Az MPRSZ a pr-hónapjának hirdette meg az áprilist, ennek keretében rendezték meg az első hazai pr-állásbörzét és fórumot április 15-én. Az állásbörze tapasztalatai azt mutatják, hogy jóval nagyobb a szakma iránti érdeklődés, mint amennyi szakemberre szükség van: a diákok száma mellett eltörpült az álláslehetőséget kínálóké.
(Médiainfó)
2004. 04. 22.
|
|
|
|