|
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvar. |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódók |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társ. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Szállításra használják az első bioetanollal üzemelő Scania tehergépkocsit
Igen találó, hogy a Scania új, 13 literes, bioetanol-üzemű motorjával felszerelt legelső tehergépkocsit éppen etanol szállítására használják. A tehergépkocsi a Lantmännen Agroetanol vállalathoz tartozik, amely az északi régió legnagyobb biofinomítóját üzemelteti.
A 410 lóerős teherautó a Josef Lindberg i Sandarne fuvarozóvállalat üzemeltetésében a Gävle városában található Lantmännen vállalattól szállít ki bioetanolt az ügyfeleknek Svédország középső részén.
A 410 lóerős motor erősnek érződik
"Még csak néhány fuvart végeztem el a tehergépkocsival, de úgy tűnik, hogy a várakozásoknak megfelelően teljesít" - mondta Mikael Söderqvist járművezető.
"Csupán annyi különbséget lehet észrevenni, hogy az ember nem érzi azt a jellegzetes gázolajszagot. A 410 lóerős motor erősnek érződik, habár én el vagyok kényeztetve, mert korábban egy Scania V8-assal dolgoztam, és ez a mostani jármű érthetően gyengébb ahhoz képest. Mindazonáltal nagyon lelkesedem a Scania új tehergépkocsi-generációjáért."
(logsped)
2018.11.01.
|
|
|
|