A Scania egy új tehergépkocsi-családot vezet be, tízévnyi fejlesztőmunka és a régióban 20 milliárd svéd koronányi beruházás eredményeként.
A Scania egy új tehergépkocsi-családot vezet be, tízévnyi fejlesztőmunka és a
régióban 20 milliárd svéd koronányi beruházás eredményeként. Új
járműcsaládjával a Scania kibővíti termékkínálatát, és az egyedülálló moduláris
rendszerének köszönhetően mostantól több teljesítményszintet, fejlettebb
hálózatba kapcsolhatóságot és a termelékenységet fokozó szolgáltatások
átfogó választékát biztosíthatja. Továbbá olyan fenntartható szállítási
megoldásokat nyújthat, amelyek a rendkívül kiélezett versennyel jellemzett
fuvarozási ágazatban minden egyes ügyfél számára pontosan személyre
szabhatók. Az ígéret szerint a Scania ügyfelei mindig is a leginkább fenntartható
és nyereséges módon végezhetik el majd munkájukat, iparágtól és alkalmazási
területtől függetlenül.
„Ez kétségkívül a legnagyobb beruházás a Scania 125 éves történelmében” – jelentette
ki Henrik Henriksson, a Scania elnök-vezérigazgatója. „Büszkeségtől dagadó szívvel
mutatjuk be most kollégáimmal azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek a piaci
részesedés tekintetében új szintekre emelik majd a Scaniát, és elkísérnek bennünket
messze a következő évtizedbe.”
„Ma nemcsak egy új tehergépkocsi-családot mutatunk be, hanem a fenntartható
megoldások egyedülálló, zseniális eszköztárát is olyan termékek és szolgáltatások
formájában, amelyeket a Scania az iparágban elsőként tud kínálni – és úgy gondolom,
hogy ezt meggyőződéssel állíthatom. Erőteljesen a fő feladatunkra összpontosítunk: az
ahhoz szükséges eszközöket nyújtjuk ügyfeleinknek, hogy nyereséget érjenek el abban
a vállalkozásban, amely valóban jelent valamit számukra, nevezetesen a sajátjukban.”
A Scania új tehergépkocsi-generációja tízévnyi fejlesztés eredménye. Az autóipari
technológia nehézkategóriájú tehergépkocsik számára kínált legfrissebb fejlesztéseit
képviseli. A kapcsolódó szolgáltatásokkal a Scania minden fuvarozó számára messze a
legjobb teljes körű gazdaságosságot kínálhatja.
Az új tehergépkocsik gyártása azonnal elkezdődik a Scania végösszeszerelő üzemében,
Södertäljében. Kezdetben a hosszú távú fuvarozáshoz kínált járművekre és
szolgáltatásokra összpontosít a gyártó, de folyamatosan bevezeti a további opciókat is,
ahogy egyre több Scania üzem átáll az új termékcsaládra és a további opciók
megjelennek.
„E bevezetés mögött mérnökeink hatalmas mennyiségű fejlesztőmunkája áll” –
hangsúlyozta Henrik Henriksson, a Scania elnök-vezérigazgatója.
„A legszembetűnőbb jellemzők természetesen az új fülkék, de az igazi innovációt azok a
most bemutatott új technológiák, szolgáltatások és ötletek jelentik, amelyek segítenek
ügyfeleinknek áttekintést kapni költségeikről és bevételeikről egyaránt. Célunk, hogy
ügyfeleink fenntartható nyereségességet érhessenek el, függetlenül attól, hogy milyen
munkafeladatokat látnak el, illetve milyen körülmények között dolgoznak. Ügyfeleink
járművei mindig is összeköttetést alkotnak egy nagyobb képen belül; a Scania
minőséggel, hozzáférhetőséggel és fizikai, illetve hálózatba kapcsolási szolgáltatások
választékával támogatja ezt. Termékeink és szolgáltatásaink új választéka
újrafogalmazza a „prémium” kifejezést a tehergépkocsi-iparban.”
A Scania új tehergépkocsi-generációja átlagosan 5 százalékkal csökkenti az üzemanyagfogyasztást,
a továbbfejlesztett hajtásláncoknak és a fejlett aerodinamikai
megoldásoknak köszönhetően.
A Scania több ütemben vezeti be új termékcsaládját, egyértelműen összpontosítva a
különféle ügyfélcsoportokra, egy gondosan megtervezett ütemezésnek megfelelően. A
bevezetések tovább folytatódnak majd az első európai leleplezés után, még több
ügyfélopcióval, mígnem az egész folyamat lezárul az Európán kívüli piacokon egy időben
megtartott bemutatókkal.
A Scania által bemutatott fejlesztések közül különösen
figyelemre méltó az 5 százalékkal csökkentett gázolajfogyasztás, olyan tényezőknek
köszönhetően, mint a továbbfejlesztett hajtásláncok és a javított aerodinamika.
Határozott cél, hogy legalább 40 000 ügyfél és leendő ügyfél saját maga tesztelhesse az
új járműveket a bemutatók kapcsán, valamint a Scania teljes kínálatát megismerhessék,
beleértve mindent a fenntarthatósági optimalizálástól a finanszírozási és biztosítási
konstrukciókon át a karbantartásig.
A további csatornák az online kommunikáció, a
média és a Scania körülbelül 1700 márkakereskedése több mint 100 országban. A
leleplezés ma este lesz Párizsban, mintegy 1500 különleges vendég jelenlétében és
világszerte az online közösség előtt.
(logsped)
2016.08.25.