A 2010-es kutatás szerint, Magyarországon 93%-ban elégedettek a LeasePlan cégcsoport flottaüzemeltető szolgáltatásaival.
170 flottáért felelős menedzser és 2000 gépjármű használó véleményét is kikérte a holland anyavállalattal rendelkező LeasePlan, hogy pontos képet kaphasson arról, hogyan ítélik meg szolgáltatásait partnerei. A 2010-es kutatás rámutatott arra, hogy nemzetközi összehasonlításban 87%-os a LeasePlan cégcsoport ügyfelinek elégedettsége, de Magyarországon még ennél is többen 93%-ban elégedettek a flottaüzemeltető szolgáltatásaival. Ráadásul ez a megítélés pozitív irányú változást jelent a korábbi évekhez képest.
A felmérést kommentálva Roelof Hansman, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatója, a minőség melletti elkötelezettséget és a folyamatos innovációt emelte ki a siker kulcsaként. "Ez a kutatás visszacsatolást jelent az általunk nyújtott szolgáltatási színvonallal kapcsolatban.
Különösen fontosnak ítélem, hogy flottamérettől függetlenül minden ügyfélcsoportban növekedett partnereink elégedettsége, de talán leginkább szembetűnő a nagyméretű flottával, vagyis több mint 100 futó autóval rendelkező cégeknél tapasztalható pozitív elmozdulás a szolgáltatások megítélésben. Proaktív flottakezelőként a sikert abban látjuk, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfeleinkkel való személyes kapcsolattartásra, gépjármű flottájuk teljes futamidőre jutó költségeinek alacsony szinten tartására, ügyfélre szabott riportok összeállítására és a folyamatos innovációra."
A hazai fejlesztések legújabb példája a LeasePlan által nemrégiben bevezetett online szervizigény bejelentő rendszer, másnéven WebSzerviz szolgáltatás.
A web alapú program jelentősen megkönnyíti a sofőrök mindennapjait, egyszerű módot kínálva arra, hogy autójuk javítási és karbantartási munkálatainak bejelentését interneten intézhessék. Az internet kapcsolat típusától függetlenül elérhető WebSzerviz a kérést követően díjmentesen sofőrt küld a flottaautóért, hogy biztosítsa az egyszerű szervizbe jutást, majd a távolból folyamatosan nyomon követhetővé teszi a szervizmunka folyamatát.
Az új rendszernek köszönhetően a gépjárműhasználók mellett a nagyszámú cégautót menedzselő flottakoordinátorok munkája is leegyszerűsödik, hiszen a javítási folyamatokat követni tudják a WebSzervizben.
(logsped)
2011.03.27.