FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A 112-es egységes segélyhívó rendszer
|
Kapcsolódó oldal:
|
A 112-es egységes segélyhívó rendszer
2012 végére kialakul az egységes segélyhívó rendszer, a 112.
A Teve utcai rendőrpalotában tartott sajtótájékoztatón, amelyen részt vett még Bakondi György tü. altábornagy, országos katasztrófavédelmi főigazgató, Hatala József altábornagy, országos rendőrfőkapitány és Mártai István főigazgató, Országos mentőszolgálat, Nyitrai Zsolt kifejtette: a kormány szakmai döntés keretében határozott a 112-es egységes segélyhívó rendszer teljes és átfogó kialakításáról.
Az államtitkár rámutatott, hogy eddig csak késéssel, idővesztéssel tudták továbbítani a hívásokat. Nem volt, és most sincs a készenléti szerveknek egységes információs rendszere, de ez most megváltozik, és 2012 végére kialakul a teljes struktúra - mondta az infokommunikációért felelős államtitkár. Hozzátette: a hívások és az információ így a legrövidebb időn belül fognak célba érni.
Nyitrai Zsolt kitért arra is, hogy az egységes segélyhívó rendszer kialakítására ötmilliárd forintot különített el a kormány, melynek részletes felhasználásáról a későbbiekben határoznak.
(logsped)
2011.06.19.
|
|
|
|
|