FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Tovább emelkedhetnek a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjak
Az idei év eleje óta 20-30 százalékkal drágultak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjak, amelyek tovább növekedhetnek. (VG)
A Netrisk alkuszcég indexe alapján arról számol be, hogy az átlagos éves díj megközelíti a 28 ezer forintot. Ez 20-25 százalékkal magasabb, mint egy éve volt és közel a duplája annak az összegnek, amelyet tavaly novemberben ajánlottak az autósoknak. Hozzáteszik, hogy idén folyamatosan nőttek a tarifák, az év elején még 20 ezer forint alatt volt az átlagdíj, ami márciusban már 24 ezerre, júniusban pedig 26 ezerre emelkedett.
Tóth Sándor, a Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület (Köbe) ügyvezetője a lapnak arról beszélt, hogy a személyautóknál az üzemanyagfogyasztás emelkedése és az ebből adódóan növekvő kárgyakoriság indokolja az áremelést. A teherautóknál a gépjárműsofőrök hiányából adódik a kárgyakoriság növekedése - tette hozzá.
Az ügyvezető úgy számolt, hogy a benzin árának csökkenése miatt az üzemanyagfogyasztás várhatóan tovább emelkedik, ezért a személyautóknál további 5-10 százalékos díjemelés következhet be. A fuvarozói szektorban pedig újabb 20-30 százalékos tarifaemelkedést valószínűsített, mert a gépjárműsofőr-hiány felszámolása még évekig eltarthat.
(logsped)
2015.09.18.
|
|
|
|
|