A TNT Express 2011 szeptember 5-től bevezette az elektronikus számlázási szolgáltatását Magyarországon.
Az új, internet-alapú szolgáltatás ingyenesen elérhető a TNT ügyfelei számára, és jelentős adminisztratív terhektől szabadítja meg ügyfeleit és dolgozóit egyaránt. A vállalat további célja az elektronikus számlázás bevezetésével, hogy a környezetvédelem szempontjait szem előtt tartva, minél kevesebb papírt kelljen feleslegesen felhasználni.
Az ügyfelek számára az új szolgáltatás lehetővé teszi, hogy egyszerűen ellenőrizhető, egyeztethető és feldolgozható legyen a számla. A bizonylat gombnyomásra beimportálható a pénzügyi rendszerbe, így megkönnyítve a számviteli folyamatokat. Ezzel az archiválás is leegyszerűsödik, a számlák utólagos előkeresése jelentős időmegtakarítással elvégezhető.
A vállalat az elektronikus számlázás segítségével gyorsabban tudja eljuttatni számláit az ügyfelekhez, csökkennek a nyomtatási és postázási költségek, valamint az utólagos számlareklamációk átfutási ideje is lerövidülhet. Az elektronikus számla nem sérül meg, nem vész el.
Az elektronikus számlázás igénybevételéhez a www.tnt.hu honlapon kell regisztrálni. A regisztráció után a szolgáltatás az ügyfélhez tartozó egyedi azonosítóval érhető el a TNT honlapjáról. Az így elkészült számla elektronikus aláírást és időbélyegzőt is tartalmaz, elérhetőségéről az ügyfél e-mailben értesítést kap az általa megadott e-mail címre.
(logsped)