LogSped
  LogSped LOGISZTIKA, SZÁLLÍTMÁNYOZÁS és FUVAROZÁS

 Archívum 
  Blog 
 Képgaléria 
 Videógaléria 
 Elérhetőség 
  RSS 

FŐOLDAL
     Logisztika
    Logisztika
    Agrárlogisztika
    Inverzlogisztika
    Raktározás
    Anyagmozgatás,
    Csomagolás
    Logisztikai Szolgáltató  
    Központok
    Ipari Parkok
     Spedició, Fuvarozás
    Szállítmányozás  
    Szállítás, Fuvarozás
    Kombinált fuvarozás
    Expressz fuvarozás
    Fuvarbörze
    Fuvarbörze kínálat
    Közúti Érdekképviselet
     eTudakozók
    eFuvarinfo
    eSzolgáltatás
     Térszerkezet
    Régiók
    Kistérségek
    Önkormányzatok
     Kapcsolódó területek
    Ingatlan
    Pályázat
    Biztosítás
    Vám
    GPS
     Közlekedés
    Vasút
    Vasúti járművek
    Közút
    Hajózás
    Repülés
     Információs
         társadalom
    Információs társadalom
    eÜgyintézés
     Vállalat
    Vállalatirányítás
    Virtuális Vállalat
    PR
    Marketing
    Reklám
    Call Center, CRM
    eKereskedelem
    Kereskedelmi hálózat
    Franchise
    Piacterek
    Állás
    Távmunka
    Oktatás
     Minőségbiztosítás
    Minőségbiztosítás
    ISO 9000
    QS 9000
    ISO 14000
    TQM
    HACCP
    CMM
    TÜV
     EU
    Európai unió
     Egyéb
      Linkgyűjtemény menü
      Rendezvények
      Oldaltérkép

Orangeways öt nagyvárosba indítana belföldi távolsági buszjáratot

Kapcsolódó oldal:
  


Orangeways öt nagyvárosba indítana belföldi távolsági buszjáratot

Orangeways Zrt. Budapestről Budapestről indulva Győrbe, Zalaegerszegre, Miskolcra, Szegedre és Debrecenbe indítana naponta többször közlekedő távolsági autóbuszjáratokat. Az erre vonatkozó kérelmet már eljuttatták a közlekedési minisztériumba - mondta Kovács Miklós, a társaság vezérigazgatója. A piacot uraló állami Volán dolgozói az engedély kiadását megakadályozandó sztrájkot helyeztek kilátásba.

Pozitív minisztériumi elbírálás esetén azonnal tudnák indítani a buszokat.

A vezérigazgató szerint új alternatívát jelentene szolgáltatásuk a magas színvonalú ellátást igénylő utasoknak. Példaként említette, hogy a nemzetközi járataikon évente 180 ezren utaznak.

Úgy vélekedett, hogy a Volán-társaságokénál alacsonyabb adminisztratív költséggel tudnák jobban ellátni a szolgáltatást. Építenének az internetes jegyértékesítési rendszerükre. A nemzetközi járataikra eladott jegyek 60 százalékát már online értékesítik.

A Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) közölte, az Orangeways már jelezte a tárcánál, hogy magyarországi nagyvárosok között közlekedő menetrend szerinti autóbuszjáratokat indítani. A tárca az engedélyről a nyár folyamán hoz döntést.

A Zala Volán szakszervezetei nemrégiben tiltakoztak az Orangeways menetrend szerinti járatai ellen, mert szerintük a Budapest Zalaegerszeg közötti járatok beindítása után tisztességtelen versenyhelyzet alakulhat ki. Erről július 16-án Horváth László, a Zala Volán Dolgozóinak Demokratikus Szakszervezete elnöke nyilatkozott.

A Zala Volán szakszervezetei - a Volán Dolgozóinak Demokratikus Szakszervezete, a Zala Volán Személyközlekedési Szakszervezete, KKSZ Alapszervezete és a Zalai Autóbuszvezetők Szabad Szakszervezete - közös levelet juttattak el Hónig Péter közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszterhez, amelyben azt kérték, hogy ne támogassa a magánvállalkozó cég menetrendszerű autóbuszjáratainak indítását. A szakszervezeti vezető szerint "a helyközi közlekedés megújítása, színvonalas ellátása helyett a nyereség kiszivattyúzása húzódik meg a háttérben, amivel tudatosan legyengítik a Volánokat a 2012-es piacnyitás előtt".

Az Orangeways Zrt. hétfőn közleményben úgy reagált, tisztességes versenyhelyzetet lát abban, hogy az általa beindítani kívánt vonalakat és szolgáltatást a magyarországi autóbuszos közlekedésben résztvevő mintegy 9 ezer autóbuszhoz viszonyítva 10, maximum 30 százalék eszközzel végezné.

Kovács Miklós úgy vélekedett, hogy koncepciójuk életképes, Magyarország összes településére nyitottak. (nol)

További információk:

Orangeways  

2009.07.28.
  Hírlevél kérés