LogSped  
  LogSped LOGISZTIKA, SZÁLLÍTMÁNYOZÁS és FUVAROZÁS

FŐOLDAL
   Logisztika
    Logisztika
    Agrárlogisztika
    Inverzlogisztika
    Raktározás
    Anyagmozgatás,
    Csomagolás
    Logisztikai Szolgáltató  
    Központok
    Ipari Parkok
   Spedició, Fuvarozás
    Szállítmányozás  
    Szállítás, Fuvarozás
    Kombinált fuvarozás
    Expressz fuvarozás
    Fuvarbörze
    Fuvarbörze kínálat
    Közúti Érdekképviselet
   eTudakozók
    eFuvarinfo
    eSzolgáltatás
   Térszerkezet
    Régiók
    Kistérségek
    Önkormányzatok
   Kapcsolódó területek
    Ingatlan
    Pályázat
    Biztosítás
    Vám
    GPS
   Közlekedés
    Vasút
    Vasúti járművek
    Közút
    Hajózás
    Repülés
   Információs társadalom
    Információs társadalom
    eÜgyintézés
   Vállalat
    Vállalatirányítás
    Virtuális Vállalat
    PR
    Marketing
    Reklám
    Call Center, CRM
    eKereskedelem
    Kereskedelmi hálózat
    Franchise
    Piacterek
    Állás
    Távmunka
    Oktatás
   Minőségbiztosítás
    Minőségbiztosítás
    ISO 9000
    QS 9000
    ISO 14000
    TQM
    HACCP
    CMM
    TÜV
   EU
    Európai unió
   Egyéb
      Linkgyűjtemény menü
      Rendezvények
      Archívum
      Oldaltérkép

Internetes vásárló

eTarget hirdetés Hirdessen Ön is itt  
Kapcsolódó oldal   Elektronikus kereskedelem  ->>>

Elégedettebb a internetes vásárló

Az átlag magyar felnőtt elsősorban ruházati cikket, kozmetikai termékeket, könyvet vagy gyermekjátékot vásárolt interneten ajándéknak az idei karácsonyra- derül ki a Kirakat.hu és a Szonda Ipsos felméréséből -, és az, hogy a neten rendelő vásárló elégedettebb.

A Kirakat.hu termék-, ár-, és bolt-összehasonlításokat kínáló portál a Szonda Ipsosszal együttműködve megvizsgálta, hogy a magyar felnőttek novemberben felmért karácsonyi vásárlási tervei megvalósultak-e. A januári kutatás azt mutatja, hogy a Top4 karácsonyi ajándék csak sorrendjében változott: az átlag magyar felnőtt elsősorban ruházati cikket, kozmetikai termékeket, könyvet vagy gyermekjátékot vásárolt legfeljebb 30 ezer forint értékben.

Ugyanakkor a felmérés szerint az internetfelhasználók közel fele 30 ezer forint felett költött, és sokkal elégedettebb volt a vásárlás során a kézhez kapott termékekkel, mint az internetet nem használók.

A felmérés szerint egyre jelentősebbek az online vásárlások: a felnőtt magyar lakosság 5 százaléka, azaz közel 400 ezer ember vásárolt karácsonykor valamilyen ajándékot interneten keresztül, és a vásárlók 86 százaléka pozitív tapasztalatokat szerzett. A kedvező benyomások közül a válaszadók az alábbi három pontot különösen hangsúlyozták:

1. Időben megérkezett az áru (75%)
2. Pontos tájékoztatást kaptak (69%)
3. Olcsóbban jutottak az áruhoz (58%)
(VG)
2008.01.17.

  Hírlevél kérés  
Jogszabálykereső
Jogszabálykereső  >>>>

LogSped
Tel.: 06/62/314-692, 06/62/449-783
Mobil: 06/30/380-7333
E-mail:logsped@logsped.hu
Copyright © LogSped