FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indulhat az IC+ sorozatgyártása
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Indulhat az IC+ sorozatgyártása
A szolnoki járműjavítóban elkészített IC+ vasúti kocsik a teszteken jól vizsgáztak, így megrendelés esetén meg is indulhat a sorozatgyártás. (Kossuth Rádió)
Tizennyolc év után idén tavasszal indították újra a szolnoki járműjavítóban a hazai vasútijármű-gyártást. Az első intercity kocsikat már tesztelték, eközben a Stadler a MÁV és a GYSEV megrendelésére motorvonatokat készít szolnoki gyárában. A közeljövőben mindkét cégnél létszámbővítést terveznek.
A járműjavítóban elkészített IC+ vasúti kocsik a teszteken jól vizsgáztak, így megrendelés esetén meg is indulhat a sorozatgyártás. Csépke András üzemeltetési igazgató a Krónikának elmondta, a sorozatgyártás beindítása nélkül is tíz százalék feletti a termelésnövekedés a következő évre.
Eközben a Stadler helyi gyárából kigördülnek a MÁV és a GYSEV megrendelésére készülő motorvonatok, így a két vasútijármű gyártó cég meghatározóvá vált Szolnok gazdasági életében, mondta Szalay Ferenc polgármester. Hozzátette: ma Magyarországon csak Szolnokon gyártanak vonatot, és a vasútijármű javításból is 70-80 százalék Szolnokon van.
A két cég együttesen több ezer család megélhetését biztosítja.
(logsped)
2013.12.19.
|
|
|
|
|