Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Goodyear gumiabroncs

Kapcsolódó oldal:  



A vulkáni homok, a rizspelyvából kinyert szilícium-dioxid és a szénszál után a Goodyear most szójaolaj felhasználásával készített abroncsot.
(logsped)
2017.09.25.

Rekord forgalommal zárta a második negyedévet a Goodyear

A Goodyear, a világ egyik legnagyobb gumiabroncs-gyártó vállalata 4,9 milliárdos rekordforgalmat bonyolított le a második negyedévben, mely 4 százalékos növekedést jelent az előző évihez képest.

A javulás részben a Goodyear új termékeinek, részben a kelet-európai, közel-keleti és afrikai gumiabroncs-piac kiváló teljesítményének köszönhető.

Az európai uniós piacokon tapasztalt növekedés ellensúlyozza az észak-amerikai gumiabroncs-forgalom három százalékos, átmeneti csökkenését, melyért elsősorban a strukturális átszervezés - így a Goodyear kiszállása a saját márkás gumiabroncsok piacáról - felelős.

"Az erős második negyedéves teljesítményünk igazolja az új, üzlet- és termékfejlesztésre, valamint költségcsökkentésre alapozó stratégiának helyességét - mondta Robert J. Keegan, elnök-vezérigazgató. - Az elmúlt négy és fél évben megteremtettük a növekedéshez szükséges szilárd alapokat. Javuló mérlegünknek köszönhetően ma már képesek vagyunk rugalmasan dönteni egy-egy befektetésről." - tette hozzá.

2006 második negyedévéhez képest idén a vállalat mind az öt regionális gumiabroncs-üzletága magasabb működési árbevételt ért el. A bővülés a nyersanyag-költségek 55 millió dolláros növekedését is ellensúlyozni tudta.

Kelet-európai, közel-keleti és afrikai gumiabroncsgyártás

A Goodyear kelet-európai, közel-keleti és afrikai értékesítési árbevétele 436 millió dollár volt, mely 14 százalékos növekedést jelent 2006 azonos időszakhoz képest. Az eredmény új abszolút rekordot jelent. A növekedés elsősorban az átalakított árképzésnek és termékskálának, valamint közel 14 millió dollárnyi, valuta-tranzakcióból származó bevételnek köszönhető.

"2007 második negyedéve az egymást követő kilencedik negyedév, melyben a Goodyear növelni tudta kelet-európai, közel-keleti és afrikai értékesítését - mondta el Jarro F. Kaplan, a kelet-európai, közel-keleti és afrikai régió elnöke. - Sikerünk jelentősen hozzájárul a vállalat globális versenyképességének erősítéséhez is. Teljesítményünk a következetes költségcsökkentés és az innovatív termékek mellett az ügyfélközpontú gondolkodásnak, kollégáink és üzlettársaink kemény, elkötelezett munkájának köszönhető" - tette hozzá Kaplan.
(logsped)

2007.07.22.