Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



DPDgroup: egységesítés a futárhálózatánál

A DPD cégcsoport bejelentette: a folyamatos növekedés érvényesítése érdekében új brandet vezet be.

A hálózat egyes országaiban eddig eltérő márkanéven működő társaságok 22 európai országban március 18-tól a DPDgroup egységes csoport márkanév alatt jelennek meg - megerősítve ezzel pozíciójukat a helyi és nemzetközi piacokon, a világ vezető csomagszállító vállalataival szemben.

A 230 országba szállító DPDgroup fő tulajdonosa, a GeoPost 2014-ben 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3%-os növekedést ért el. A dinamikusan fejlődő magyar leányvállalat, a DPD Hungária Kft. tavaly közel 5 millió csomagot kézbesített, ami az előző évi darabszámnál 13%-kal volt magasabb; teljes árbevétele 2014-re 23%-kal nőtt.



A DPD csoport egyes tagvállalatai mindezidáig eltérő cég- és márkanév alatt, különböző vállalati megjelenéssel működtek. A folyamatos és stabil növekedés érvényesítése érdekében Európa második legnagyobb csomagszállítója úgy határozott, hogy új "márkaidentitást" vezet be DPDgroup néven, amely 2015. március 18-tól a fő tulajdonos GeoPost üzleti jelenlétét azonosítja a CEP (futár, expressz, csomag) piacon.

A DPDgroup a GeoPost csomagszállítási hálózatának védjegye lesz, és ezzel a leányvállalatok eddigi differenciált megjelenése egységessé válik, a társaság pedig nemzetközi szinten tovább erősíti meghatározó szerepét és a legszerethetőbb szállítási-szakértői mivoltát. Az új brandet Magyarországgal együtt 22 európai ország veszi át a mai naptól: Ausztria, Belgium, Csehország, Egyesült Királyság, Észtország, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Szlovákia és Szlovénia. Az új arculatot fokozatosan vezetik át a weboldalon, kommunikációs megjelenéseken, flottán és egyenruhákon. A csoporthoz tartozó Chronopost, SEUR és Interlink Express erős márkapozíciójuk miatt egyelőre megtartják brandjüket, de 2-3 éven belül ők is átveszik a DPDgroup vizuális identitását.



A DPDgroup a megrendelők és címzettek elérésében nemzetközi szinten két saját fejlesztésű szolgáltatással is kiemelkedik a mezőnyből. Az egyik a Predict, az interaktív kézbesítés: a DPD az első olyan csomagszállító, amely 20 európai országban, mindössze 1 órás időintervallummal ellátott értesítő üzenetet küld a címzetteknek (sms vagy e-mail formájában, a kézbesítés napján) a csomag érkezéséről. (Magyarországon ez jelenleg 3 órás időtartam, ám az új, 1 órás időablakos kézbesítés interaktív értesítéssel májustól itthon is elérhető lesz.) Emellett a címzettek okostelefon vagy az internet segítségével új időpontot, illetve helyszínt adhatnak meg a kézbesítésre vonatkozóan, országokon átívelő csomagküldések esetén is. A cég másik megkülönböztető jegye a Pickup, a folyamatosan fejlődő pán-európai csomagpont hálózat, amellyel a lakosság 95%-a már 15 percen belül elér egy csomagpontot pl. Franciaországban, Németországban és a Benelux államokban. Jelenleg ezzel a szolgáltatással a feladás és átvétel közel 16 000 csomagpontban elérhető, de 2015-ben a hálózat várhatóan eléri a 22 000, majd 2016-ra a 26 000 pontot, már 13 európai országban. A tervek szerint hazánkban a hálózatbővítés eredményeként idén legalább 100 Pickup csomagpont lesz elérhető.

"Régi törekvésünk és egyben személyes hitvallásom, hogy az ügyfelek a legszerethetőbb, barátságos futárszolgálatként azonosítsák a DPD-t. Számos ezt erősítő lokális fejlesztésünkkel nyertünk már cégcsoporton belül innovációs díjat. Ezért örülünk annak, hogy csoport szinten is ez a célkitűzés fogalmazódott meg. Elkötelezettségünket mutatja, hogy csomagszállítási szakértőként egyszerűbbé, rugalmasabbá, kényelmesebbé tesszük a kézbesítést, így a legjobb csomagszállítási élményt nyújtjuk a helyi és nemzetközi piacokon. A csoportba tartozás biztosította előnyöket, erősségeket kihasználva, folyamatosan megújulunk, ezzel segítve üzleti partnereink növekedését, és valódi igények alapján megfogalmazott ügyfélbarát szolgáltatások kialakítását tervezzük a jövőben is" - tette hozzá Hosszú Csilla, a DPD Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

A DPD Hungária Kft. - a csoport 2003-ban alapított, dinamikusan fejlődő magyar leányvállalata - tavaly közel 5 millió csomagot kézbesített, ami az előző évhez képest 13%-kal volt magasabb, árbevétele pedig 2014-re 23%-kal nőtt. 11%-os piaci részesedésével jelenleg Magyarország harmadik legnagyobb futárszolgálata.

DPD Hungária Kft.

Központ
Tel: 06 1 501 6200
(logsped)

További információk:



2015.03.20.