LogSped  
  LogSped LOGISZTIKA, SZÁLLÍTMÁNYOZÁS és FUVAROZÁS

FŐOLDAL
   Logisztika
    Logisztika
    Agrárlogisztika
    Inverzlogisztika
    Raktározás
    Anyagmozgatás,
    Csomagolás
    Logisztikai Szolgáltató  
    Központok
    Ipari Parkok
   Spedició, Fuvarozás
    Szállítmányozás  
    Szállítás, Fuvarozás
    Kombinált fuvarozás
    Expressz fuvarozás
    Fuvarbörze
    Fuvarbörze kínálat
    Közúti Érdekképviselet
   eTudakozók
    eFuvarinfo
    eSzolgáltatás
   Térszerkezet
    Régiók
    Kistérségek
    Önkormányzatok
   Kapcsolódó területek
    Ingatlan
    Pályázat
    Biztosítás
    Vám
    GPS
   Közlekedés
    Vasút
    Vasúti járművek
    Közút
    Hajózás
    Repülés
   Információs társadalom
    Információs társadalom
    eÜgyintézés
   Vállalat
    Vállalatirányítás
    Virtuális Vállalat
    PR
    Marketing
    Reklám
    Call Center, CRM
    eKereskedelem
    Kereskedelmi hálózat
    Franchise
    Piacterek
    Állás
    Távmunka
    Oktatás
   Minőségbiztosítás
    Minőségbiztosítás
    ISO 9000
    QS 9000
    ISO 14000
    TQM
    HACCP
    CMM
    TÜV
   EU
    Európai unió
   Egyéb
      Linkgyűjtemény menü
      Rendezvények
      Archívum
      Oldaltérkép

Depo Piactér

eTarget hirdetés Hirdessen Ön is itt  
Kapcsolódó oldal   Piactér, B2B  >>>

Másfélszer többet költünk online

Egy-egy online vásárláskor átlagosan 31 000 forintot költenek a vevők a Depo.hu statisztikái szerint, mely mintegy 50 százalékos növekedést jelent az előző évi adatokhoz képest. Az online piactér szokás szerint összeállította a legnépszerűbb termékek listáját is: idén a fényképek nyomtatására alkalmas printerek és a széles képernyőjű monitorok vitték a prímet.



Egyre többen és többet vásárolnak karácsony előtt az online piactereken a 150 kereskedő kínálatát az interneten elérhetővé tévő Depo.hu statisztikái szerint. Már a korábbi években is megfigyelhető volt, hogy decemberben ugrásszerűen, 30-40 százalékkal növekszik a látogatói szám egy átlagos hónaphoz képest, míg az egy látogatóra jutó termékeladás csaknem felével nő.

A statisztikákból azonban az is kitűnik, hogy egy-egy online vásárláskor évről évre többet - jóval az infláció mértéke felett növekvő arányban - költenek a látogatók: míg egy évvel ezelőtt átlagosan nettó 20 700 forint értékű termék került a kosárba, mára ez az összeg csaknem másfélszeresére nőtt (31 000 forint).

Széles képernyőjű monitorok az élen

A Depo.hu a korábbi évekhez hasonlóan összeállította a legnépszerűbb termékek listáját is. "Idén kissé háttérbe szorult a digitális fényképezőgépek iránti érdeklődés, megnőtt viszont a kereslet a fényképek nyomtatására alkalmas tintasugaras printerek iránt. De szintén népszerűek a PDA-val integrált GPS vevők" ? emelte ki Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágának vezetője.

Változás történ a monitorok iránti keresletben is: amellett, hogy az egyre nagyobb, 19, 20, sőt 22 colos készülékeket vásárolnának a legtöbben, a top10-ben négy 16:9-es, széles képernyőjű monitor található.

Bővülő választék, karácsonyi katalógus

A Depo már a mostani karácsonyra készülve bővítette választékát, így a látogatók mostantól szemezgethetnek a Játékpalota 15 ezres gyermekjáték-kínálatából is. Szintén az ajándékválasztást segíti a Depo és a Terminal vezetői által létrehozott rendhagyó karácsonyi katalógus, mely az ár és a minőség együttes figyelembe vételével ad ötleteket az ajándékozáshoz.

(yox)
2007.12.15.

  Hírlevél kérés  

LogSped
Tel.: 06/62/314-692, 06/62/449-783
Mobil: 06/30/380-7333
E-mail:logsped@logsped.hu
Copyright © LogSped