Gucci, Cavalli, Armani - néhány divatcég, amely hamarosan saját boltot nyit az Andrássy úton
Az ok: egyre több japán turista érkezik hozzánk, de a hazai kereslet is egyre jelentősebb.
Néhány nap múlva üzletet nyit az Andrássy úton a Gucci, néhány hét múlva a Roberto Cavalli, az év végéig az Armani-divatház is – írja a Napi Gazdaság.
Befejező munkák zajlanak már a méregdrága mobiltelefonokat gyártó és forgalmazó Vertu üzletében, és hamarosan építeni kezdik az Andrássy és a Nagymező utca sarkán az olasz Dolce and Gabbana szalonját.
A lap piaci hírek alapján arra is számít, hogy hamarosan a sportos órákat gyártó TAG Heuer is üzletet nyit a sugárúton, a következő állomás pedig a Chanel és a Dior megjelenése lehet.
A drága luxusmárkák megjelenésének oka, hogy egyre több japán turista érkezik Budapestre. Egyes cégek ugyanis a távol-keletről érkező vendégek számától teszik függővé az üzletnyitást. Az európai nagybevásárlást intéző japánok mellett azonban egyre jelentősebb a magyar vevők aránya is.
A lap szerint a vásárlóerő növekedésének biztos jele az is, hogy a luxuscikkeket gyártó cégek magyarországi képviselő helyett saját vállalkozásban vesznek részt az üzletnyitásban. Az Andrássy úton hamarosan megjelenhet a Chanel és a Dior – írja a Napi Gazdaság.